ברוכים הבאים Aisope בחנות ישראל

1. הזמנה

1.1 האם עלי לפתוח חשבון על מנת לקנות איתך?

לא, אתה לא צריך. אתה יכול לבצע רכישות ולעשות צ'ק-אאוט כאורח בכל פעם.
עם זאת, על ידי הקמת חשבון אצלנו, הוא יאפשר לך להזמין מבלי שתצטרך להזין את פרטיך בכל פעם שאתה קונה אצלנו. אתה יכול להירשם כבר עכשיו, או שתוכל להתחיל תחילה לעשות קניות וליצור את חשבונך לפני שתבדוק בדף עגלת הקניות.

1.2 כיצד אני / יוצר חשבון?

אנא לחץ על "התחברות / הרשמה" ואחריו 'צור חשבון' ומלא את הפרטים האישיים שלך.

1.3 כיצד אוכל להזמין?

קנה את הפריטים שאתה רוצה והוסף אותו לעגלת הקניות שלך. לאחר שתסיים, תוכל להמשיך לעגלת הקניות שלך ולעשות צ'ק-אאוט. בדוק וודא שכל המידע נכון לפני אישור הרכישות והתשלום שלך.

1.4 כיצד אוכל לשלם עבור ההזמנות שלי?

אנו תומכים באמצעי התשלום: Paypal

1.5 האם אוכל לשנות ולבטל את ההזמנה שלי?

למרבה הצער איננו יכולים לבטל הזמנה לאחר ביצועה. זה יאפשר לנו לארוז את ההזמנות שלך ביעילות ולמזער שגיאות. מומלץ לבדוק את ההזמנה לפני ביצוע ההזמנה.

1.6 יש לי קוד הנחה, כיצד אוכל להשתמש בו?

הזן את קוד השובר בשדה "קוד שובר" ולחץ על "הוסף" בדף סל הקניות שלך לפני שתמשיך לבצע צ'ק-אאוט. לידיעתך, אין באפשרותנו להחיל את קוד השובר באופן ידני על הזמנתך אם החמצת את המפתח במהלך הצ'ק-אאוט. אנא וודאו כי כל המידע נכון לפני אישור הרכישה.

1.7 כיצד אדע אם ההזמנה שלי אושרה?

לאחר שביצעת את ההזמנה, תקבל מאיתנו הודעת דואר אלקטרוני לאישור כי ההזמנות שלך התקבלו. עם זאת, שים לב שהזמנות יישלחו רק לאחר אישור התשלום שלך וכתובת החיוב והמסירה אומת. לחלופין, תוכל לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך ב "החשבון שלי" אם אתה משתמש רשום.

2. משלוח ומשלוח

2.1 מתי ההזמנה שלי תטופל?

כל ההזמנות יעובדו תוך שני ימי עבודה, למעט סופי שבוע וחגים.

2.2 כמה זמן ייקח לי לקבל את ההזמנה שלי?

זמן אספקה של "דואר ישראל" הוא כ-7-15 ימי עסקים time זמן אספקה של "DHL" הוא כ- 5-7 ימי עסקים.

2.3 כיצד אוכל לעקוב אחר המסירה שלי?

Aisope תשלח לך באימייל מספר מעקב, בדרך כלל לאחר ששלחנו את ההזמנה שלך, תוכל להשתמש בו כדי לבדוק את פרטי מעקב הפריטים באתר המעקב המפורש שאתה מכיר, או לבדוק את פרטי ההזמנה באתר שלנו. >> מעקב אחר הזמנות

מה הם המטענים למשלוח?
דואר ישראלדואר ישראל: 12-15 ימי עסקים
תעריף המשלוח של כל ההזמנות הוא משלוח חינם
₪0.00
DHL7-10 ימי עסקים
תעריף המשלוח של כל ההזמנות הוא ₪41.97
₪41.97

2.5 האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר אישור ההזמנה שלי?

למרבה הצער, אין באפשרותנו להפנות הזמנות לאחר אישור ההזמנה שלך. לכן, אנא וודא שאתה מספק את כתובת המשלוח הנכונה.

2.6 יש פריט חסר בהזמנתי, מה עלי לעשות?

אנו מתנצלים ששלחנו אליך הזמנה לא שלמה. אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

2.7 קיבלתי פריט פגום, מה עלי לעשות?

אנו מתנצלים אם קיבלת מאיתנו פריט פגום. אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו עם תמונת מצב של המוצר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

2.8 קיבלתי פריט שגוי, מה עלי לעשות?

אנו מתנצלים ששלחנו לך את הפריט הלא נכון. אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

2.9 לא קיבלתי את החבילה שלי, מה עלי לעשות?

אנא שלח דוא"ל לצוות שירות הלקוחות שלנו אם לא קיבלת את החבילה שלך לאחר 30 יום ואנחנו נעזור לך בהתאם

2.10 אני חייב לקבל את החבילה שלי במסגרת הזמן הקבוע. עם מי אוכל ליצור קשר?

אתה יכול לבדוק את סטטוס החבילה שלך באמצעות "עקוב אחר ההזמנה שלך" בכתובת כדי לברר מדוע ייתכן שהיא עוכבה. לחלופין, תוכל לשלוח לנו דוא"ל ואנחנו נעזור לך

אנו משתמשים גם בקובצי Cookie ובטכנולוגיות דומות למטרות פרסום וניתוח. אם אתה מנווט באתר שלנו, אתה מסכים לעיבוד המידע המתאים באתר שלנו. תוכל למצוא פרטים נוספים ב מדיניות פרטיות שלנו.