ברוכים הבאים Aisope בחנות ישראל

מדיניות החזר והחזר כספי

מדיניות החזר והחזר כספי

1. אודות החלפה או ביטול (החזרים או החזרות אינם מתקבלים. החזרים או החזרות מתקבלים מהסיבות הבאות)

כל המוצרים שלנו מיוצרים בהתאמה אישית. אם ברצונך לשנות את הזמנתך, אנא פנה אלינו בהקדם האפשרי. לא נהיה אחראים לכל מידע שגוי אם לא תספק לנו תוך 24 שעות. לאחר 24 שעות, ההזמנה שלך כבר בוצעה ולא ניתן עוד לשנות אותה. הקונים לוקחים על עצמם את כל הסיכונים בבחירת סגנון וגודל רכישה שגויים, במקרה זה אין קבלת החזר או החזר כספי.
הזמנות אבודות
אם הזמנה תאבד במעבר, אנו נשלח אליך תחליף על חשבוננו. יינתן לך מספר מעקב וזה מה שאנו משתמשים בו כדי לקבוע אם הזמנה אבדה במעבר או נמסרה.
טעויות בכתובת החסרה או בכתובת המסירה הלא נכונה
אם יש שגיאות בכתובת החסרה או שאתה מספק לנו את כתובת המשלוח הלא נכונה שמובילה למשלוח לא מוצלח ומחזירה אותה אלינו, אנא צור איתנו קשר ונפתור לך את הבעיה.
החלפה (אם רלוונטית הקונה נושא בעלות המשלוח חזרה)
אם אתה צריך להחליף אותו באותו פריט, שלח לנו דוא"ל בכתובת sales@aisope.com ושלח את הפריט שלך אליו:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

2. אודות מדיניות החזרה או החלפה (החזרים או החזרות אינם מתקבלים. החזרים או החזרות מתקבלים מהסיבות הבאות)

כל המוצרים עוברים בדיקת בקרת איכות לפני שנשלחים אליכם - אך למקרה שקראו למטה!
אם המוצר נתקל באחת הבעיות שלמטה כשאתה פותח את החבילה, יידע אותנו על ידי צילום תמונה ושלח לנו דוא"ל ישירות עם מספר ההזמנה שלך.

התמונה המודפסת אינה ברורה.
התמונה המודפסת אינה במרכז החולצה.
חבילה שהתקבלה שלא כראוי כנגד ההזמנה.
פגום עקב משלוח: קרוע, מלוכלך.
ההזמנה אינה בגודל, בצבע או בסגנון הנכון בהשוואה להזמנה.
טעויות אחרות שנגרמו על ידינו.

אם למוצר שקיבלת אחת מהנושאים הנ"ל, אנא פנה אלינו באמצעות דוא"ל או אתר אינטרנט עם תמונות של שגיאות ומספר ההזמנה שלך. אנו נחזיר או נחליף פריט כאשר הנושא מאומת שהוא תקין.
פריטים פגומים, פגומים, שנשלחו בצורה שגויה, אתה זכאי להחזר כספי מלא או להחלפה אם נשלח אליך פריט פגום, פגום או שנשלח לא נכון. אם אתה סבור שהפריט שלך ניזוק במהלך המשלוח, עליך להשיג תיעוד של "הוכחת נזק" ממוביל המשלוח שלך, שאמור להיכלל בחבילה שהחזרת.
הערה: * החזרות מתקבלות רק כאשר הפריט לא נעשה בו שימוש או כביסה ובאותו מצב שקיבלת אותו.
* לא ניקח שום אחריות לגבי הגודל אם הגשנו אותו כבקשתך. במקרה של משלוח בגודל הלא נכון בהשוואה להזמנה, נפעל על פי המדיניות הנ"ל.
משלוח
כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר בדואר:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

3. אודות מדיניות החזרים כספיים

ההחזר שלך יונפק באותו כרטיס אשראי או שיטת התשלום המקורית בה השתמשת בהזמנה. מכיוון שההחזר הכספי הוא ביטול התשלום שלך (תקבל כסף להחזר תוך 72 שעות), אנו יכולים להחזיר אותו רק באותו אופן שהוא התקבל. ביטול תשלום בדרך זו הוא הדרך המהירה והבטוחה ביותר לקבל את ההחזר בדרך חזרה אליך.
דמי משלוח אינם ניתנים להחזר. אם תקבל החזר כספי, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר הכספי שלך. (אם נשלח את הסחורה הלא נכונה, אנו נותנים לך החזר מלא.)
* בעיות החזר כספי: להלן מספר הסיבות שתקבל החזר מלא:
הזמנה כפולה, אנו נבטל ונחזיר עבורך אחד (תקבל כסף להחזר תוך 72 שעות).
הפריטים שלך לא קיבלו תוך 30 יום או שקיבלת פריט פגום / פגום (ראה תנאים במדיניות החזרה), אנו נפתור מראש להזמנות החלפה ואינך צריך להחזיר פריט / ים. אבל אם אתה עדיין רוצה להחזיר, אנו נעבד את אשראי החנות או החזר ברגע שנקבל ממך את פריטי ההחזרה. אם אתה צריך להחזיר או להחזיר את ההזמנה שלך, אנא קרא בעיון את ההוראות הבאות

* איך להחזיר את הפריטים שלך?
שלב 1: איך לחזור?
- החזרות חייבות להישלח אלינו תוך 30 יום מיום מסירת החבילה שלך.
- כדי להיות זכאי להחזר, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית, שאינה משומשת, אינה בשימוש, ולא נשטפה או נפגעה בשום דרך אחרת. כל התגים המקוריים שנתפרו או תלויים חייבים להיות שלמים.
- להשלמת ההחזר, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה. אתה תהיה אחראי לתשלום דמי המשלוח שלך להחזרת הפריטים שלך.
שלב 2: עיבוד הצ'קים שלנו.
לאחר שקיבלנו את פריטי ההחזרה שלך, אנו נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו אותם. אנו נודיע לך גם על האישור או הדחייה של ההחזר שלך במהירות האפשרית. עיבוד השיקים ייקח זמן להשוואה ולדיון עם בן זוגנו.
ואז ההחזר הכספי שלך יעובד. לאחר שהנפקנו אותם זה לוקח 1-2 ימי עסקים ואז תקבל כסף להחזר תוך 72 שעות.
- אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך. ואז פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך. ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר הכספי שלך יפורסם רשמית.
- פנה הבא לבנק שלך. לעיתים קרובות יש זמן עיבוד כלשהו לפני פרסום ההחזר הכספי. אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא צור איתנו קשר בכתובת sales@aisope.co.il

צור קשר

מורשה לייצג: Alex Burman
כתובת משרד: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom
אימייל: sales@aisope.co.il
זמן תגובה: תוך 48 שעות
מספר טלפון: 00447761980356
זמן: שני - שישי, 9:00 - 18:00 (GMT+3)

אנו משתמשים גם בקובצי Cookie ובטכנולוגיות דומות למטרות פרסום וניתוח. אם אתה מנווט באתר שלנו, אתה מסכים לעיבוד המידע המתאים באתר שלנו. תוכל למצוא פרטים נוספים ב מדיניות פרטיות שלנו.